Brev:
Måltider - 1 mdr.
8. april 2022
Alder:
1 mdr.
Måltider - 1 mdr.
Hej Helen.
Jeg har fået en dreng, han er 6 uger gammel han får modermælkserstatning grøn allomin syrnet, han har den sidste uge ved måltiderne når vi holdt pause for at bøvse af, blevet sur/brudt ud i gråd og vil ikke ligge i armen mere.
Han døjer med maven men tænker på det kunne være refluks, han har udviklet.
Håber du kan hjælpe :)